Літо на колесах кучерявої киянки

Моє літо цього року пройшло на колесах. Не знаю, хто і про що подумав та я маю на увазі велосипед ;)

Ми з майбутнім тоді ще чоловіком, який пристрасно розділяє зі мною задоволення велосипедних прогулянок, подарували на день народження один одному двохколісних коників.



Раніше я активно тестила велосипеди напрокат, та порахувавши витрачені гроші на оренду: від 40 грн/годину, якої катастрофічно мало та й велосипед за ці гроші буде найпримітивнішим - зрозуміла, що є сенс придбати свого коня )


найкрутіший з тих, які я брала напрокат ever - американець specialized

АЛЕ! Треба, звісно, врахувати:

  •        Як часто ви будете ним користуватись?
  •        Місце його паркування, а вони потребують чимало простору – перевірено!


Проте найвагомішим аргументом для мене стало те, що відчуття, коли ти мчиш на своєму конику незрівнянні з поїздкою на орендованих велосипедах.


Нещодавно спілкувалась зі своїм екс-колегою, який нещодавно також придбав велосипед: «Неначе в дитинство повернувся», - сказав Олег і я з ним згодна )


Велосипедні прогулянки містом – це цікаво, але для мене, дещо нервово, коли я виїжджаю на проїжджу частину. Завдяки моєму мужчині, я вже впевненіше відчуваю себе на дорогах і намагаюсь бути максимально толерантним учасником дорожнього руху -  чого не скажеш про більшість наших водіїв.



А тому, при найліпшій можливості, я не втрачаю шанс поганяти полями/лісами, де під колесами тріщать жолуді, у вухах чути свист вітру і немає жодних світлофорів.


Цим літом я побила свій перший серйозний рекордик – 35 км за майже 3 години ) Далі – більше.


Є геніальна ідея: дістатись на велосипеді з Києва до нашого села, а це – 120 км! Хто знає, чого мені заманеться наступного літа, яке я вже з нетерпінням чекаю.



Цим літом я, як потужна сонячна батарея, ввібрала в себе максимум тепла і енергії, яких мені неодмінно вистачить на 9 місяців прохолоди і морозів )))


Наснаги вам на звершення геніальних планів у новому сезоні!

Ваша Я!

Powered by Lymarenko