Прогулянка вздовж Київського моря із присмаком відпустки

Поїздка на Київське море на минулих вихідних здалась мені маленькою відпусткою. Багато води, сонця і легкий вітерець зробили навіть хоч і з величезною натяжкою легку імітацію відпустки )


Звісно, ми не витратили час марно, і влаштували невеличку фотосесію. Для легкого «круїзу» я обрала в’язану сукню, зв’язану мною років зо 2 тому. Цікавий той факт, що як тільки я з’являюсь в ній у людному місці – починається гра «знайди підкладку» ;)


Я люблю відвертий одяг та граюсь з ним обережно. Тому, так, під таку мереживну сукню я придбала сукню-грацію тілесного кольору і коли трішки засмагаю – відрізнити її від тіла дуже важко.


Далі більше фото – менше слів )



Сукня-грація: very important princess
Кеди: Converse
Сумка: noname





Гарного всім настрою, мої любі! Ваша пострибуха Я )


Powered by Lymarenko