Made in СССР

В мене однієї сьогодні такий чудовий настрій ?! ;))
Через те, що я виспалась чи через те, що змінила зачіску, та вівторок пройшов напрочуд добре ;)
В другій половині дня я прогулялась нашим прекрасним містом в сонячних променях, нарешті відвідала Cup&Cake на Олімпійській та виставку "НеоСССР" на Червоноармійській.

останнім часом все частіше піднімаю очі доверху...ви помічали, яке прекрасне і "пухнасте" зараз небо?! ;)



Далі трохи розкажу/покажу про виставку. Я хоч і народилась в СССР і була ще зовсім молодою ;)), коли він розпався, проте моя дитяча память зафіксувала багато речей ) Найяскравішими враженнями залишились: сІтро в скляній бутилці та молоко у скляній бутилці з кришечкою із фольги ))
Отже, ближче до виставки )


Виставка проходить в галереї 8 Bit Gallery, за адресою: Червоноармійська 111-113. Варто відмітити, що галерея знаходиться у приміщенні бомбосховища, яке, на щастя, так і не було використане за призначенням. 
Метрові стіни, різні кімнатки та "витяжки" створюють цікаву локацію:






широко... ;)





 Трохи картин із деталями СССР )




зовсім нещодавно згадувала про цю мазюку )
 мала необережність бути несамовито "погризяною" комарами і  проходити потім тиждень в брюках, а мені згодом порадили "Золотую звезду" ;) (так і не скористалась)






зараз "чЁлка" , а далі може бути й зачіска а-ля Фантомас ;)




Дивно і приємно водночас, що доволі незвичне й просторне приміщення в центрі міста не віддали під якийсь черговий магазин/бутік, а зробили культурним місцем.
Вечір закінчився поїданням морозива )))
Гарного всім настрою!!!
Ваша кучерява Я )






Powered by Lymarenko