Як не змерзнути в лютий мороз: в’язані рейтузи родом з дитинства by Ganna Kovpak

Київські морози застали всіх неочікувано і змусили повитягати з шафи найтепліші жупани, штанці, шкарпетки і шапки. Утеплювались хто чим міг. Я ж встигла дов’язати собі теплі штанці, які всім знайомі з дитинства як рейтузи.



Хто мене знає чи читає, той знає, що я давно в’яжу і безмежно люблю цю справу. Так ось, ідея зв’язати собі такі теплі штанці в мене з'явилась ще у вересні, але реалізована була на початку січня і саме перед найлютішими (в цьому році, як я сподіваюсь!) морозами.


Трішки історії: слово рейтузи має німецьке походження і використовується для позначення штанів для їзди верхи. Як розказує вікіпедія, такі штани входили до складу обмундирування кавалерії європейських країн в XVIII-XIX століттях.


В нас же рейтузи – це довгі жіночі або дитячі вузькі трикотажні штани в'язані з вовняної або трикотажної пряжі.


Для своїх я обрала твідову пряжу, в складі якої 70% вовни та 30% льону. Вийшло тепло і навіть з невеличким ефектом "кусь-кусь", який в мене асоціюється виключно з дуже теплими речами.


Вибір впав на колір індиго і найпростішу в’язку спицями – панчішну.


З плюсів носіння рейтузів можу сказати, що вони теплі та зручні. 

Якихось великих мінусів назвати не можу, але попереджу, що будь-яка в’язана річ (не дивлячись на щільність в’язки) під час вітру продувається + я б рекомендувала в'язати рейтузи, які будуть не надто щільно прилягати до ніг, бо є особливість - "видуваються коліна". І якщо на штанях більш вільніших цей ефект буде менш помітним, то на дуже вузьких – кидатиметься в око.    


Не мерзніть і бережіть себе!


Ваша Я!

Пі.Сі. маєте бажання отримати такі рейтузики - беріть у руки спиці і вперед - це не так складно, як здається ;) А якщо спиці у ваших руках не прижились - пишіть мені тут або в instagram, де я, до речі, описувала процес виготовлення штанців ;) утеплю вас та ваші ніжки ;)
Powered by Lymarenko