ТОП-15 пар взуття для комфортної осені від українського виробника

В Україні давно вже можна придбати якісне взуття від вітчизняного виробника. Тільки найчастіше купити його можна не в якомусь ТРЦ, а в окремих шоу-румах чи замовити через інтернет.



Фото: facebook

Зібрала ТОП-15 цікавих пар взуття для осіннього періоду від українських виробників.


Певно, що це перший український виробник взуття за адекватними цінами і з хорошою якістю, про який я дізналась із соцмереж. Знайшла їхній шоу-рум, коли шукала туфлі для весілля. Але, на жаль, в них тоді було забагато замовлень, а в мене не було часу чекати.

Але будучи в магазині, я приміряла замшеві сині лодочки з певно що найзручнішою колодкою ever! Щоправда, чула що таке кажуть і про взуття Prada, але поки відчути це на практиці не вдалось )

Надзвичайно круті в них "качині" туфлі, які зараз можна придбати за 1 900 грн.



За тією ж ціною можна придбати і їхні фірмові лодочки різних кольорів та модифікацій.



Монки 2 500 грн

Фото: facebook.com/Kachorovska.atelier

Хамелеон

Чорне взуття, звісно стильне та універсальне, але ж іноді так не вистачає кольору! В кого теж виник брак кольору в гардеробі – йдіть у майстерню Хамелеон.

Тут можна знайти чимало моделей різних фасонів та кольорів. Я просто закохалась в ці нереально блискучі ботильйони з натуральної шкіри, як пишуть в майстерні! Проте поки жодної пари від цього виробника не маю, але це діло часу ;)


Ботильйони 2 750 грн


Ботильйони 3 200 грн


Оксфорди 2 000 грн

Всі фото: facebook.com/hameleon.shoes

KASANDRA

Львівська компанія виготовляє взуття вручну. Щоправда матеріал не тільки український, закупляють його також у Польщі, Італії та Туреччині.

Є інтернет-магазин та шоу-руми у Львові та Івано-Франківську. Ціни на взуття більш ніж адекватні.

Мені особливо сподобались лаконічні чорні ботильйони на товстих квадратних підборах за 2 200 грн.




Всі фото: kasandra.ua
SOLO

Студія хендмейд взуття, як самі себе позиціонують  в Solo, на ринку вже два роки і можуть похизуватися чималим асортиментом.

Крім вже готових моделей, ви можете замовити й індивідуальне пошиття за вашим дизайном. Шкіряні лофери за 1 400 грн – дуже достойні і просто must-have для базового гардеробу.

А мене щось тягне на блиск і, як назвала б мене бабуся "сорока", вподобала челсі з золотими вставками. Ну дуже мені вони б пасували до золотого рюкзака від Sweta Yaremko )  


Лофери 1 400 грн


Челсі 2 250 грн

Всі фото: facebook.com/shoes.solo
Te-Shoes

Майстерня взуття з непоганим асортиментом і цінами. Тум можна знайти й моделі unisex, і casual, і класику.

Мені їхнє взуття сподобалось лаконічним дизайном і благородними кольорами. Просто ідеальні, як на мене, чоловічі лофери та жіночі зелені чобітки!


Чобітки 3 000 грн


Лофери 2 300 грн


Монки 3 200 грн


Чоловічі лофери за 2 500 грн

Всі фото: facebook.com/teshoes.com.ua

Зручного вам взуття та яскравого настрою!

Ваша усміхнена Я!

Powered by Lymarenko