Сонячна прогулянка осіннім Києвом

Справжня осінь в Києві розпочалась раптово. Після суконь на бретелях і відкритих босоніжок руки потягнулись за теплими кардиганчиками, закритими  туфлями, а через декілька днів - і за теплими пальто з шарфами.



В моєму гардеробі з'явилось сонячне і надзвичайне тепле пальто з вареної вовни. До нього неодмінно потрібно було придбати фетровий капелюх, про пошуки якого я вже писала окремий пост.


Пошуки увінчались успіхом і я знайшла свою ідеальну Федору, яку я піддивилась у моєї фешн-подруги Наталі Барченко. Зізнаюсь, що покупки одягу через інтернет – не мій "конёк". Я люблю помацати річ руками і приміряти її до того, як купую, але ж треба з чогось починати ;) 


Далі була прогулянка холодним але надзвичайно сонячним осіннім Києвом. Яскраві дерева, розкриті каштани, прудкі білки з пишними хвостами і маленька фотосесія.


Тому далі більше фото-менше слів.  



Пальто: noname
Брюки: noname
Броги: Carnaby
Капелюх: Flora Cvetkova
Снуд: Reserved
Клатч: Welfare
Годинник: Чайка




Раніше я вже писала, що люблю якісні речі з історією. В моєму образі таких є декілька: брюки-труби болотяного кольору були куплені 11 років тому на славетному ринку Троєщина (якість тканини – бездоганна й досі!) та годинник "Чайка" – подарунок на 14 років :)



Яскравої та теплої вам осені!
Ваша Я!

Powered by Lymarenko